TILAUS-  JA TOIMITUSEHDOT

YLEISTÄ

Verkkokaupan tuotteita myy Oy Transmeri Ab, y-tunnus 2565893-3. Pidätämme oikeuden hintojen ja käsittelykulujen muutoksiin.
Laajennetun verkkokauppavalikoiman tuotteet sijaitsevat eri varastoissamme. Varaston sijainti mainitaan tuotteen kohdalla.
HUOM! Tilatessa eri varastoista, saat tilauksen eri toimituksilla. lasku/kuitti määräytyy eri varastotoimituksien mukaisesti.   

Myymme tuotteita vain yrityksille. Pidätämme itsellemme oikeuden olla hyväksymättä tilausta. 

Luonnonkosmetiikan tuotteet toimitetaan Viron varastolta ja tilatessa luonnonkosmetiikkaa yrityksellä tulee olla VAT numero voimassa. 
(Arvonlisävero (ALV) on englanniksi value added tax (VAT))
Ei poikkeuksia.
 

VARASTOT JA TUOTERYHMÄT JA –SARJAT

VIRO Via Estonia Warehouse – kaikki luonnonkosmetiikka  (VAT-numero pakollinen)  
PIISPANKYLÄ– Transmeri Logistics 
LTP logistics Oy – kaikki elintarvikkeet

Toimitusaika 2-5 arkipäivää. 

TILAAMINEN
Tilauksesta toimitetaan tilausvahvistus annettuun sähköpostiosoitteeseen (asiakas vastaa itse antamastaan sähköpostiosoitteen oikeellisuudesta).
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MYYNTIERÄT
Osalla tuoteryhmistä minimitilausmäärä on myyntierä.
Osalla tuoteryhmistä myyntierä ei ole minimitilausmäärä, vaan tuotetta voi ostaa myös yksittäin.
Lisätieto löytyy tuotekortilta.

 

MAKSUTAVAT  

VISA, VISA ELECTRON TAI MASTERCARD-KORTEILLA 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830  

VERKKOPANKIT 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. 

Voimassa olevat maksutavat tulevat näkyviin kassalla automaattisesti, kun valittuna Paytrail. 


Laskulla maksaminen:  

Ostot alle 750,00 € / kk – ei laskutusasiakkuutta 

Ostot yli 750,00 € / kk – voit hakea laskutusasiakkuutta:  HAKEMUS 

 

TOIMITUSTAVAT 

RAHTIVAPAA TOIMITUS JA PIENTOIMITUSLISÄ
Toimitusten rahtivapaaraja on 300,00 € (alv 0%) Alle 300,00 €:n tilauksiin lisätään pientoimituslisä 25,00 € riippumatta tilauksen painosta.
Ei erillistä toimitusmaksua.

Pientoimituslisä kirjautuu Viron varastolta tulevalle tilaukselle 25,00 + ALV 0% ja Suomen varastojen toimituksissa 25,00  + ALV 24%

 

MATKAHUOLTO
Lähellä-paketti toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen (tämä palvelu ei ole käytössä elintarvikkeille).
Jako-paketti toimitetaan klo 8 -16 välillä, ilman erillistä ilmoitusta.Palvelua tai toimitusaikaa ei voi tarkentaa.
(Tämä palvelu ei ole käytössä elintarvikkeille)

Käytämme elintarvikkeiden toimitukseen siihen erikoistuneita kuljetusliikkeitä.  Elintarvikkeita ei toimiteta yksityisosoitteeseen.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@transmeri.fi
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio.
 

LUONNONKOSMETIIKKA
Luonnonkosmetiikan tuotteilla on vähimmäispäivämäärä 6 kk, paitsi jos tuotteella on erikseen mainittu päiväys, tai se on OUTLET tuote.
Toimittamillamme luonnonkosmetiikkatuotteilla on normaalisti aina säilyvyyttä vähintään 6 kk jäljellä.
Verkkokaupassa myymme OUTLET ssä edullisemmin tuotteita, joissa päiväys saattaa kuitenkin olla alle 6 kk.

 

VERKKOKAUPAN KAMPANJAT
Kampanjahinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa, ei puhelin tilauksissa tai sähköposti tilauksissa. 

MUUTA
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Ennen tilauksen lähettämistä tarkista ostoskorin sisältö, hinnat ja mahdolliset alennukset oikeaksi.

Luonnonkosmetiikan testerikäytäntö:
TUTUSTU OHJEISIIN

Tilaukseen ei voi jälkikäteen lisätä tuotteita.  Emme korjaa jälkikäteen mm. etukoodin puuttumista tai virheitä, jotka eivät ole nähtävillä tilauksella. Emme vastaa kohtuuttomista tai selkeistä järjestelmävirheistä.

Verkkokaupan asiakkaat ovat Transmerin asiakasrekisterissä, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon sekä tilausten käsittelyyn ja arkistointiin.
Asiakasviestintä on mahdollista peruuttaa milloin tahansa sähköpostiviestillä asiakaspalveluumme.
Transmeri käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Transmeri vastaa siitä, että asiakastietoja käsitellään ja säilytetään luottamuksellisesti. 

 

 

Takaisin ylös